Roy Budjhawan is een persoon die zijn strepen in de bankwereld verdiend heeft. Hij heeft zijn hele leven naar de beste en meest humane versie van zichzelf gestreefd en heeft hier ontzettend hard voor gewerkt. Decennialang heeft Roy zich ingezet voor de “minderbedeelde personen op aarde”. Roy vindt het oneerlijk dat de plek op aarde waar iemand het levenslicht ziet, bepalend is voor zijn of haar toekomst. Door zijn prominente rol bij de best aangeschreven Oranje bank van Nederland, heeft hij duizenden huishoudens over de wereld geholpen met microleningen.
“Er is veel geld op de wereld, het moet alleen op de juiste wijze ingezet worden. Ik wil daarbij helpen”. Met Impactor World spreekt Roy 2 doelgroepen aan. Door zijn ervaring weet hij dat er fondsen of partijen met veel geld zijn, die met hun geld de wereld willen helpen. Aan de andere kant staan de families die gebaat zijn bij financiële hulp. Met Impactor World creëert Roy kansen.
2kwadraat ontwikkelde een logo system, digital styleguide, website en social mediakanalen voor Impactor World die zijn identiteit versterken. De identiteit bevat een dunne lijn tussen kennis, professionaliteit en betrokkenheid. Zo is Impactor World van over de hele wereld te vinden en zorgt de uniformiteit in uitingen, voor de algemene gewenste emotie dat het merk wil oproepen.
Impactor World heeft in een zeer korte tijd meerdere projecten weten winnen te halen via zijn website. Op het moment is hij druk bezig met datgene waar hij het meest van houdt; mensen een toekomst bieden, ongeacht waar hun verleden en heden zich afspeelt.