Bel 0657545746
MOVE ON ROOSENDAAL
WEBSITE | SOCIAL MEDIA

Move On Roosendaal

Fitness en Wellness

BRIEF

Sinan en Maren van Move On Roosendaal zijn al jaren druk in de weer met hun prachtige bewegingscentrum. Met een fitnesscentrum, sportzaal, zwembad en wellness onder 1 dak hebben zij hun handen vol aan een prachtige onderneming. Ondanks alle drukte die bij deze onderneming komt kijken, krijgen zij het voor elkaar om iedere sporter, zwemkind of wellness bezoeker te voorzien van persoonlijke begeleiding en aandacht.

Juist die persoonlijke aandacht is key voor het succes zeggen ze. Move On is een bewegingscentrum waar iedereen de ruimte krijgt om actief bezig te zijn in de mate waarin hij/zij dat wenst. Van zwemlessen tot kinderfeestjes en van wellness tot aan MMA-trainingen. Alles is te vinden onder het dak van Move On.

SCOPE OF PROJECT

Social Media
Webdesign

Move On 

Move On Wellness

Delen:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin

CHALLENGE

Move On heeft onlangs een verbouwing ondergaan waarbij de totale oppervlakte vrijwel verdubbeld is. Tijdens deze verbouwing is ook de wellness onder handen genomen. Sinan en Maren hebben het idee om de wellness te gaan verhuren als privé wellness. Iets wat je in de omgeving van Roosendaal niet vaak vindt.

 

Voor deze privé wellness wensen zij een eigen website waar de sfeer en rust van een privé wellness mooi getoond wordt. Een website die de bezoeker van die site uitnodigt om te reserveren. Een belangrijk gegeven is dat er wel een duidelijk link moet zijn tussen de wellness en de sportschool. Dit zodat de leden van de sportschool weten wat de kwaliteit van de wellness is en bezoekers van de wellness website getriggerd worden verder kijken dan een enkel bezoek aan de wellness.

GOAL

Het belangrijkste gegeven dat wij uit de gesprekken met Sinan en Maren haalden, was dat zij kwaliteit willen bieden en persoonlijke aandacht belangrijk vinden. Dit zijn kernwoorden waarmee wij wel wat kunnen! 2kwadraat zorgt ervoor dat beide websites ieder hun eigen krachtige uitstralingen hebben die de brand-identity recht toe doet. Tevens zorgen we ervoor door de 2 verschillende pagina’s dezelfde feel te geven, dat het merk Move On als overkoepelend gedachtegoed voelbaar blijft.

UNIQUE SOLUTION

Als eerste is 2kwadraat d.m.v. gesprekken met Sinan en Maren op zoek gegaan naar hun gewenste brand-identity. Wij zijn op zoek gegaan naar hun drijfveer om een basis te hebben de uitstraling van beide websites.

 

De website van Move On hebben we vernieuwd. We hebben ervoor gezorgd dat de uitstraling van hun nieuwe website past bij de personen die zij zijn. Stoer, kwalitatief en persoonlijk. Het was voor ons enorm belangrijk om bij de eerste aanraking met de website goed duidelijk te maken wat Move On allemaal biedt. Door middel van een handig menu en het uitlichten van enkele hoofditems kan de bezoeker van de pagina zich makkelijk door de site navigeren.

 

Daarnaast is ook de website van Move On wellness door 2kwadraat gerealiseerd. Deze website straalt een bepaalde degradatie van luxe uit maar voelt toch zeer toegankelijk. De website is informatief en stuurt je richting de gewenste conversie. Tegelijkertijd ben je terwijl je door de pagina scrolt aan het kijken naar de passende images en proef je de sfeer van de wellness.

 

Beide websites zijn volledig ingedeeld volgens onze “3 clickmethode”. De methode die 2kwadraat hanteert zorgt ervoor dat iedere gewenst conversie op de website maximaal 3 klikken nodig heeft. Zo zorgen wij ervoor dat het voor de bezoeker van de site makkelijk gemaakt wordt om een reservering te plaatsen. Op de pagina websites lees je meer over onze 3 clickmethode.

 

Om de websites beide succesvol te lanceren heeft 2kwadraat een lanceringscampagne gerealiseerd. Deze campagne maakte een verbinding tussen online en offline reclame. Zo is via social media, mailing en offline exposure acties een succesvolle start aan de lancering van deze websites gegeven. 

2kwadraat
2kwadraat
2kwadraat