Lou

Lou

Lou staat midden in het leven en ervoer ongemakken in leven. Daardoor werd hij beperkt in zijn doen en laten. Lou wilde het niet voor lief nemen en besloot het hef in eigen handen te nemen. Lou ging terug naar het land, waar mens en natuur harmonieus samengaan, waar men aan het einde van elke seizoen het geluk oogsten. Door het eten van het land werd Lou vrij en ervoer weer de energie, Lou straalde weer van geluk als tevoren.

2kwadraat

 

2kwadraat

 

Concept

Lou is een geheel nieuw concept. De opdracht voor 2 kwadraat is om Lou als een high-end merk in de markt te zetten. De producten moeten luxe uitstralen en passen in de huidige tijd. 2kwadraat kon niet wachten om het logo te ontwikkelen zie hieronder het resultaat.

De nieuwe identiteit is modern, premium en eenvoudig en heeft een symbool, dat kwaliteit uitstraalt.

Het logo is een symbool van een druppel en een argannoot

2kwadraat x L09

 

Toepassing

Stel je voor dat er een merk was dat zich toelegde op het zorgen voor klanten en de beste kwaliteit aan luxe voeding levert.

Eentje die echt heeft geluisterd naar de behoeften van zijn klanten.

En iemand die dingen niet gewoon accepteerde zoals ze zijn en het hele oogst proces inkort, zodat de producten van de oogst rechtstreeks aan u kan worden geleverd.

Het bestaat.

En we hebben ze zojuist een geheel nieuw strategisch visueel en verbaal merkidentieit gegeven.

Ontmoet: Lou

2kwadraat x Lou

Online

Lou is nu ook online vindbaar, neem een kijkje online: lou-food.com

2kwadraat x Lou