De Verse Verleiding

De Verse Verleiding

De Verse Verleiding is een echt familiebedrijf. Op 11 mei 1954 besloot de 13-jarige zoon Teunissen, Piet Teunissen, zonder medeweten van zijn ouders zijn ondernemers hart te volgen.

Zijn ouders hadden een winkel. Vol overtuiging stond dat manneke vroeg in de ochtend op en verzamelde al zijn benodigde fruit van lokale telers bij elkaar. De familie Teunissen stond aan de wieg van het verkopen van lokaal fruit en groenten in Brabant. Zo is Teunissen De verse verleiding uitgegroeid tot een begrip in West-Brabant. 50 jaar later is het stokje overgedragen aan Marcus en zijn ze actief op 5 verschillende marktlocaties in Brabant. Dat de appel niet ver van de boom valt wordt door zoon Marcus bewezen wanneer hij op zijn “fiets” stapt om naar de digitale markt te gaan. De onlinewereld is een nieuwe omgeving waar veel kansen liggen om voor Marcus en zijn team te ondernemen.

2kwadraat

Concept

THE CHALLENGE

De Verse Verleiding is een echt familiebedrijf. Ze bestaan al meer dan 50 jaar en staan elke week op markt. Ze verkopen verse groenten en fruit op de markt. Nu de onlinewereld groter wordt kan De verse verleiding niet achterblijven. Wij van 2kwadraat nemen deze opdracht graag op ons en gaan de verse verleiding introduceren in de onlinewereld.

THE SOLUTION

Met Marcus, de eigenaar van De Verse Verleiding, zijn we gaan kijken welke stappen we moeten nemen om een nieuw brand-ID te creëren. We zijn begonnen met een storyline die we samen met Marcus en zijn team hebben ontwikkeld. Nu het duidelijk is wat hun drive en beweegredenen zijn, zijn we een nieuw logo gaan ontwikkelen dat hierop aansluit.

Vervolgens hebben we het hele merk een nieuwe huisstijl gegeven die aansluit op het verhaal dat Marcus wilt vertellen aan zijn klanten. Hieruit is een huisstijlhandboek ontwikkeld die vanaf nu alle communicatie, zowel online als offline, homogeen maakt. In samenwerking met de al bestaande partijen gaan we van De Verse Verleiding de beste leverancier van verse en groenten maken in Nederland en België.

2kwadraat

Diensten

De nieuwe huisstijl is vastgelegd in het huisstijlboek, deze is zowel fysiek als digitaal geleverd. Hierin kan De Verse Verleiding al zijn designs en visie terugvinden en verder communiceren aan derden. Tevens is de website vernieuwd op basis van opgedane data a.d.h.v. ons consumer behaviour onderzoek, om het gebruikgemak nog meer te vergemakkelijken.

2kwadraat