Care2GetThere | Zorg die je Verder brengt

Care2GetThere | Zorg die je verder brengt.

Care2GetThere is een groeiende zorginstelling in Rotterdam. Om de groei te ondersteunen met de juiste externe en interne uitstraling, Heeft Samantha (Directrice) ons gevraagd om het bedrijf een modern jasje te geven. Wij konden deze uitdaging niet afslaan en zijn er met veel passie en plezier aan begonnen.

Samantha en Matthieu besloten 5 jaar geleden (2014) om op vrijwillige basis een centrum voor dagbesteding te openen. Dit centrum moet een plek worden waar mensen die het nodig hebben, thuis kunnen komen. Waar zij een familie treffen die betrokken is en aandachtig wilt luisteren wat zij te vertellen hebben. Iedereen heeft behoefte aan gezelschap, medeleven, affectie en advies. Al snel zien zij dat er steeds meer mensen toenadering tot het centrum zoeken. De mensen voelen zich hier op hun gemak en delen hun problemen. Het valt Samantha op dat de mensen die zij in het centrum voor dagbesteding spreekt eerlijk, open en strijdvaardig zijn. Ze hebben allemaal de overeenkomst dat ze verder willen komen dan waar ze nu zijn. Ze accepteren hoe hun leven tot nu toe verlopen is maar accepteren het niet dat hun leven hetzelfde blijft zoals het op dit moment is. De toekomst moet mooier zijn dan het verleden en er is zorg nodig die hen naar hun gewenste toekomst begeleidt.

 

2kwadraat

Concept

THE CHALLENGE

Care2GetThere is een groeiende zorginstelling in het zuiden van Rotterdam. Ze bestaan 5 jaar en mogen met trots terug kijken op hun behaalde resultaten. Om de toekomst tegemoet te gaan, is het belangrijk dat ze zich blijven doorontwikkelen. 2kwadraat gaat ze daarbij helpen.

THE SOLUTION

Met Samantha Raafenberg, de eigenaresse van Care2GetThere, zijn we gaan kijken welke stappen we moeten nemen om een nieuw brand-ID te creëren. Met aantal medewerkers zijn we om de tafel gaan zitten. We hebben samen met het managment een storyline gecreëerd waarin duidelijk naar voren kwam dat ze met trots en veel liefde hun cliënten helpen. Daarnaast zijn ze een hechte onderneming waarbij samenwerken centraal staat. Met deze kernwoorden zijn we een nieuwe Brand-ID gaan ontwikkelen.