Bel 0657545746
La Sereen
REBRANDING | BRANDBOOK | WEBSITE

LA SEREEN

DE MASSAGESALON VAN BERGEN OP ZOOM

BRIEF

Chintana is een gediplomeerd masseuse. De in Thailand geboren en opgegroeide jongedame is op latere leeftijd naar Nederland verhuist. Nadat zij in Nederland afgestudeerd is heeft ze jarenlang in de zorg gewerkt. Ze deed dit altijd met veel liefde en plezier en vond het een waardevolle ervaring vertelde zo ons.

Echter was het voor Chintana van jongs af aan al een droom om een eigen massagesalon te openen. Toen wij in gesprek gingen met haar gaf ze aan dat ze de knoop heeft doorgehakt en er vol voor wit gaan om van haar droom werkelijkheid te maken.

SCOPE OF PROJECT

Social Media
Branding
logo
Webdesign
Webshop

Bekijk de website

Delen:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin

CHALLENGE

Een droom werkelijkheid maken! Uiteraard was het Chintana die de eerste stap zette om haar droom te achtervolgen. Wij kwamen echter op een mooie tweede plek in de ontwikkeling daar wij een brand identity realiseerde waar de normen/waarden en vooral de kwalitatieve wensen van Chintana in naar voren komen.

Samen met Chintana zijn wij op zoek gegaan naar haar drijfveren en vertaalde wij deze in een brand identity inclusief visuele presentatie van het merk. Deze visuele en tekstuele richtlijnen zijn gewaarborgd in een huisstijl richtlijnen brandbook.

 

2kwadraat

GOAL

2kwadraat ging op zoek naar de beweegredenen en de visie en missie om een zo goed mogelijk passend verhaal te ontwikkelen. Dit verhaal werd gevormd tot de brand identity. Dit verhaal werd verteld over verschillende (nieuwe) mediakanalen.

Als eerste werd een logo ontwikkelt die het verhaal van de salon met zich meedraagt. De door 2kwadraat bepaalde huisstijl richtlijnen werden door vertaald in een website inclusief boekingssysteem voor La Sereen. A.d.h.v. de customer journey, UI & UX analyse wordt iedere maand een advies uitgebracht om de resultaten van de website te blijven verbeteren.

Daarnaast heeft 2kwadraat alle marketingtechnische werkzaamheden uit handen genomen van La Sereen. D.m.v. het  “2kwadraat totaalpakket” wordt Online marketing, social media marketing en website onderhoud volledig verzorgt. La Sereen is na 1 jaar tijd uitgegroeid tot DE massagesalon van Bergen op Zoom. Chintana heeft na 2 jaar tijd een grotere nieuwe locatie moeten openen en opent binnenkort haar 2e, 3e en 4e locatie.
2kwadraat

UNIQUE SOLUTION

2kwadraat ging op zoek naar de beweegredenen en de visie en missie om een zo goed mogelijk passend verhaal te ontwikkelen. Dit verhaal werd gevormd tot de brand identity. Dit verhaal werd verteld over verschillende (nieuwe) mediakanalen.

Als eerste werd een logo ontwikkelt die het verhaal van de salon met zich meedraagt. De door 2kwadraat bepaalde huisstijl richtlijnen werden door vertaald in een website inclusief boekingssysteem voor La Sereen. A.d.h.v. de customer journey, UI & UX analyse wordt iedere maand een advies uitgebracht om de resultaten van de website te blijven verbeteren.

Daarnaast heeft 2kwadraat alle marketingtechnische werkzaamheden uit handen genomen van La Sereen. D.m.v. het  “2kwadraat totaalpakket” wordt Online marketing, social media marketing en website onderhoud volledig verzorgt. La Sereen is na 1 jaar tijd uitgegroeid tot DE massagesalon van Bergen op Zoom. Chintana heeft na 2 jaar tijd een grotere nieuwe locatie moeten openen en opent binnenkort haar 2e, 3e en 4e locatie.