Bel 0657545746
NATUURLIJK EN MOOI
REBRANDING | BRANDBOOK | WEBSITE

NATUURLIJK EN MOOI

Estetische kliniek voor schoonheid te Fijnaart

NATUURLIJK EN MOOI

CHALLENGE

Can saving money and being efficient be sexy? How do we celebrate the penny pinchers, cost conscious, fiscal freaks, efficiency experts, procurement police, cost cutters, organization optimizers— the  IT Directors and Chief Information Officers of Fortune 500 companies?

CHALLENGE

Can saving money and being efficient be sexy? How do we celebrate the penny pinchers, cost conscious, fiscal freaks, efficiency experts, procurement police, cost cutters, organization optimizers— the  IT Directors and Chief Information Officers of Fortune 500 companies?

SCOPE OF PROJECT

Branding
logo
Webdesign
Starterspakket

Bekijk de website

Delen:
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on linkedin

BRIEF

P. Khalili is een hardwerkende ambitieuze cosmetisch huisarts met prachtige Iraanse roots. Haar ambitieuze plannen galmden door onze trommelvliezen tijdens ons eerste telefoongesprek. Ze deelde haar plannen om een esthetische kliniek in Fijnaart te openen voor kleine chirurgische behandelingen. Een steriele maar warme kliniek waar esthetische ongemakkelijkheden op een effectieve wijze verholpen worden.

CHALLENGE

Ondanks de mooie plannen die zich voornamelijk in het hoofd van Khalili afspeelde was er niets tastbaars. Er was een bepaald idee maar de exacte positionering en uitstraling waren de ontbrekende puzzelstukken van dit project. 2kwadraat kreeg de opdracht om binnen een vrij korte projecttijd een gepast branding pakket en positionering advies te realiseren.

GOAL

Uit de briefing en gesprekken met Khalili werden de belangrijkste prioriteitspijlers opgemaakt:

  1. betrouwbaarheid en vertrouwen uitstralen
  2. ervoor zorgen dat er uniformiteit in deze uitstraling gerealiseerd wordt.

De toegankelijkheid van de kliniek dient daarnaast door vertaald te worden op alle online raakvlakken met de kliniek.

UNIQUE SOLUTION

2kwadraat realiseerde een op maat gemaakt “starterspakket” waarin de brand identity van Natuurlijk & Mooi op alle online raakvlakken visueel versterkt is. Een compleet branding pakket waar de visuele en tekstuele presentatie van Natuurlijk en Mooi op passende wijze tastbaar gemaakt is.

De tone of voice in zowel tekst als beeld is samengesteld op basis van de identiteit van de esthetische kliniek. De uniformiteit in de visuele uitstraling en teksten over alle kanalen zorgen voor herkenning bij de consument. Nog belangrijker is dat het gewenste gevoel van betrouwbaarheid en natuurlijk ogende eindresultaten ervaren wordt door de consument bij het in aanraking komen met de online identiteit van Natuurlijk en Mooi.